Перелік основних запитів, які виконує архівний відділ Шишацької райдержадміністрації

Версія для друкуВерсія для друку

Перелік основних запитів,

які виконує архівний відділ Шишацької  районної державної адміністрації:

  • про землекористування юридичних та фізичних осіб;
  • про дозволи на будівництво, перебудову будинків, господарських споруд;
  • про  надання  оформлення права власності на житло;
  • про утворення, реорганізацію, ліквідацію, зміну назв установ, підприємств;
  • про підтвердження трудового стажу (прийняття, звільнення, переведення з посади тощо) за документами колгоспів, КСП ін.;
  • про встановлення мінімуму вихододнів для колгоспників, членів КСП;
  • про найменування вулиць;
  • про обрання депутатом районної ради, інші.

Виконання запитів юридичних осіб здійснюють у строки, встановлені законодавством  або зазначені у запиті.

Першочергово виконують запити осіб, які мають встановлені законодавством пільги.

Строк виконання запиту не може перевищувати 30 днів з моменту його реєстрації. У разі виконання запиту без перегляду архівних документів (за довідниками, у тому числі БД) строк його виконання становить п'ятнадцять днів з дати реєстрації.

Строк виконання продовжують за рішенням начальника архіву, про що обов'язково інформують заявника. Загальний строк виконання запиту не повинен перевищувати сорока п'яти днів.

Надання архівних довідок, копій або витягів на запити фізичних і юридичних осіб, необхідних для соціального захисту громадян, здійснюється архівом – безоплатно.

При архівному відділі працює госпрозрахункова група, яка надає послуги по упорядкуванню документів постійного терміну зберігання та з особового складу установ, організацій, підприємств міста та району, згідно з укладеними договорами.

 

 

Наверх ↑