Протокол № 7 засідання Громадської ради при Шишацькій райдержадміністрації від 03.11.2017

Версія для друкуВерсія для друку

Протокол № 7

засідання Громадської ради

при Шишацькій райдержадміністрації

 

03.11.2017 року                                                                    смт Шишаки

 

Присутні : 12 чоловік

Запрошені на засідання: 7 чол., працівники органу виконавчої влади

Головуючий: Островерхий Микола Іванович

Секретар: Луценко Світлана Гаврилівна

Присутні:  члени громадської ради, Павелко І.В. – заступник голови Шишацької РДА, Онацько Ю.М. – заступник голови Шишацької РДА, Хаустова Є.В. – завідувач сектору з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю у справах преси та інформації апарату райдержадміністрації, санітарний фельдшер Шишацького районного лабораторного відділення Миргородського міжрайонного  відокремленого підрозділу лабораторних досліджень ДУ Полтавський обласний Центр МОЗ України Хоролець О.В., в.о. начальника служби у справах дітей райдержадміністрації Стеценко  М.О.,  директор центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Шульженко В.Ф.

 

До порядку денного засідання Громадської ради при Шишацькій райдержадміністрації внесені наступні питання.

Про якість питної води. Норми вмісту у воді фтору, нітратів, нітритів Шишацького району.

Про приведення в належний стан узбіччя доріг Шишацького району.

Про взаємодію суб’єктів щодо організації роботи із сім’ями, що опинилися у складних життєвих обставинах та їх вчасного виявлення.

Різне

 

Слухали: Хоролець Олександру Василівну, санітарного фельдшера Шишацького районного лабораторного відділення Миргородського міжрайонного  відокремленого підрозділу лабораторних досліджень ДУ Полтавський обласний Центр МОЗ України, яка проінформувала присутніх про якість питної води, норми вмісту у воді фтору, про періодичність проведення лабораторних досліджень, відібраних зі свердловин в смт.Шишаки та вартість проведення лабораторних досліджень води з приватних домоволодінь.

Виступили: Островерхий М.І., Волошин О.І., Нос Ю.А., члени громадської ради, які запропонували звернутися до Шишацької селищної ради з проханям забезпечити жителів Шишацької об’єднаної територіальної громади якісною питною водою шляхом встановлення установок очищення питної води.

Ухвалили: 1. Інформацію Хоролець О. В. взяти до відома.

2.  Звернутися до Шишацької селищної ради з проханям забезпечити жителів Шишацької об’єднаної територіальної громади якісною питною водою шляхом встановлення установок очищення питної води.

Голосували : «за»-12 чол., «проти»- 0 чол., «утр.»-  0 чол.

 

Слухали: Павелка І.В., заступника голови Шишацької РДА, який висвітлив питання щодо стану доріг у районі та проінформував присутніх щодо реорганізації автодорожніх служб та освоєння коштів виділених на ремонт автошляхів у нашому району в контексті посадових повноважень та відповів на питання членів громадської ради.

Виступили:. Островерхий М.І., голова громадської думки, який запропонував інформацію Павелка І.В., заступника голови Шишацької РДА, щодо стану доріг у районі прийняти до відома.

Ухвалили: інформацію Павелка І.В., заступника голови Шишацької РДА, щодо стану доріг у районі прийняти до відома.

Голосували : «за»- 12 чол., «проти»- 0 чол., «утр.»-  0 чол.

 

Слухали: Стеценко  М.О., в.о. начальника служби у справах дітей райдержадміністрації, яка доповіла про взаємодію суб’єктів щодо організації роботи із сім’ями, що опинилися у складних життєвих обставинах та їх вчасного виявлення.  Доповідая повідомила, що облік дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах ведеться відповідно до ПОРЯДКУ ведення службами у справах дітей обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, затвердженого Міністерством соціальної політики України №27 від 20.01.2014 року. Марина Олександрівна ознайомила присутніх  з причинами та пояснила, що є підставами для взяття дитини на облік, яким чином виявляють дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Станом на сьогоднішній день на обліку служби перебуває 28 дітей, які опинилися в СЖО. Станом на 01.01.2017 року на обліку перебувала 41 дитина. Протягом року поставлено на облік 15 дітей, знято з обліку – 30 дітей (27 на підставі акту обстеження умов проживання, 3 – на підставі рішень суду про позбавлення батьків батьківських прав, 1 – на підставі повідомлення Шишацького ВП про закінчення строку перебування на обліку).

Виступили: Шульженко В.Ф., директор центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, який доповнив доповідь Стеценко М.О. та зупинився на проблемних питаннях щодо недостатнього фінансування селищною радою (ОТГ), надання транспорту для проведення рейдів та на проблемі кадрового забезпечення Центру (на кількість жителів).

Ухвалили: інформацію взяти до відома.

Голосували : «за»- 12 чол., «проти»- 0 чол., «утр.»-  0 чол.

 

Слухали: членів громадської ради, які порушували питання щодо зняття мораторію на проведення перевірок, щодо порядку денного на наступне засідання.

Виступали: Островерхий М.І., який запропонував на наступне засідання, що відбудеться 20.12.2017 року внести до порядку денного такі питання:

Про підсумки економічного та соціально розвитку Шишацького району за 9 місяців 2017 року.

Звіт про виконання бюджету району за 9 міс 2017 року

Про роботу Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації по наданню всіх видів державних соціальних допомог та житлових субсидій

Про хід опалювального сезону 2017-2018 років

 

.Ухвалили: на наступне засідання, що відбудеться 20.12.2017 року внести до порядку денного такі питання:

Про підсумки економічного та соціально розвитку Шишацького району за 9 місяців 2017 року.

Звіт про виконання бюджету району за 9 міс 2017 року

Про роботу Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації по наданню всіх видів державних соціальних допомог та житлових субсидій.

Про хід опалювального сезону 2017-2018 років

 

Голосували : «за»- 12 чол., «проти»- 0 чол., «утр.»-  0 чол.

 

 

Голова Громадської ради                                                   М.І.Островерхий

 

Секретар                                                                               С.Г.Луценко

 

Наверх ↑